Äntligen ett blogginlägg! :D

Hejsan!
Förlåt förlåt och ännu en gång förlåt för att jag inte har bloggat på JÄTTE länge...! men det har vart så mycket över jul och så nu så har tyvärr inte hunnit :(
Jag hoppas att ni har haft en jätte bra jul det har jag! I julklapp fick jag: Smink, pyjamas, presentkort, scrapbooking grejer, trosor (björn borg), ett litet kitt från boody shop, halsduk, en bok som jag kan klistra in massa foton och grejsa i, wii spel (winter games), the sims 3, fick mera grejer men orkar inte räkna upp allt nu ;) Så nu i dagarna har jag spelat wii och the sims 3 xd, har självklart vart ute också! det har ju kommit massor med snö!! men det är ju kul (Y) Idag så tillbringades dagen med Ida, det var skojsigt! :D

Idag är det ju Tisdag, alltså dagen som det går ett väldigt viktigt program på tv, Andra avenyn! kl 9 satt jag klar i soffan med en liten kvällsmacka och skulle kolla på Aa. Men självklart så är det ju inte idag... börjar 20 feb igen, gissa om man blev besviken?
Aja idag så ska jag försöka komma i säng ganska tidigt, för då vaknar man ju lite tidigare :)

Kram kram Klara! ♥


Kommentarer
Postat av: idaoh §

shit kul va det (y

hahah , gubben xd <3

2009-12-30 @ 13:49:17
URL: http://idaloff.blogg.se/
Postat av: klara

hahah, aa undra om han såg oss när vi gjorde det där andra...? xd<3

2009-12-30 @ 16:33:40
URL: http://klaraeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0