Fullt upp hela helgen!

Sorry för att jag inte har bloggat på några dagar.. :( har haft fullt upp.
På Fredagen när jag kom hem så gick jag ut med Mira och sen så packade jag, kl halv 3 åkte vi. Det var en riktigt seg resa upp dit kan jag säga! På Lördagen så åkte vi och shoppade :D fast jag hade inte så mycket att köpa för vi var ju och handlade förra Söndagen. Idag så åkte vi hem kl 9, gick mycket fortare hem! Och så stannade vi för att fika och då såg vi "Larz-kristerz" turné buss, lite coolt ;) hahah xd

Nu har jag vart ute och sprungit, var väldigt gött! ;)
Kl 16.30 tror jag.. ska vi ha Lucia i kyrkan! =)

Kram! ♥

 
 
Jag och Hilda bredvid Larz-Kristerz turné buss! ;) haha xd


Kommentarer
Postat av: Hilda

visst är vi coola!xd

2009-12-13 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0