Signe idag! =)

Idag så gick jag upp 7.15 för vi hade Lucia 8.30 i församlingshemmet :) det gick bra (Y) efter det så skulle vi åka till kyrkan och öva på ingången för Lucia som är på Söndag. Sen så åkte vi tillbaka till skolan och då så hade vi typ bara en lektion =) Lunch och sen så bakade vi pepparkakor :P När jag kom hem så satt jag lite vid the sims och gick ut med hundarna. Sedan åkte vi in till vara och gick till Expert för det finns en tv där som jag kanske ska köpa! :) och så åkte Signa med mig hem sen. Vi var ute såg på "Bonde söker fru" och lite mer. Nu ska jag typ gå och lägga mig tror jag ;) trött!

På Fredag ska vi åka till Uppsala! :D det blir jätte kul (Y) Lina, min pappas brors fru fyller år.

/Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0