The day!

Men halloj! :D
Idag så gick väl skolan ganska fort. När jag kom hem så åt jag och sedan så gick jag och slappade lite, somnade givetvis! fast det var riktigt skönt!! :)
När jag vaknade var klockan kvart över 4 och vi skulle åka halv 5 för att träna volleyboll! (jag flög upp kan jag säga!) xd Aja sen så åkte jag i alla fall på volleybollen men jag tränade bara i en timme idag för att vi skulle gå sista Lucia tåget idag =) det gick bra (Y) men fick jätte mycket stearin på handen :/

I morgon så ska jag och Emma åka in till vara och handla lite jul klappar :) vi åker 14.30 så vi får skynda oss från skolan men det går nog! blir skoj, har inte gjort något sånt där på ganska länge nu.

Kram kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0