Torsdagen! :)

Hej!
Idag har det vart en riktigt go' dag i skolan ;) först hade vi slöjd, matte och mysläsning, efter lunchen hade vi elevensval! Efter skolan va jag med Emma i dag igen! :) vi åkte hem till henne och gjorde lite olika saker, sedan åkte vi hem till mig och gick ut med hundarna på en promenad. När vi kom hem så la vi oss i soffan och slappade! :D När Emma hade åkt hem så var jag själv en stund, sen kom mamma och Hilda. Vi åt kvällsmat. Efter så gick jag, Hilda och Mira ner till busshållplatsen för Hilda hade sin cykel där. Nu har jag kollat lite buss tider, för i morgon kanske jag ska åka in till Lidköping och äta på den restaurangen som Hilda praoar på :) vi slutar kl 1 i morgon så jag missar bara en halvtimme i så fall. Nu ska jag se på "Mammas pojkar".



I morgon ska vi 6:or ha disco för 1-3 i gympasalen, det blir roligt! (Y)

Kramisar Klara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0