Nu bär det av till gbg! ;)

Hej bloggen!
Fy sköen vilket snöoväder det är! här har det kommit typ 4 dm eller nåt!! och vi ska ge oss i väg till gbg...
men det blir väl till att köra försiktigt!
Nu har jag gjort i ordning mig och packat, som vanligt ser det ut som jag ska vara borta i flera veckor! hehe...
det ska bli skit kul att komma iväg lite iallafall! :D kolla efter mig på tv:n i kväll, haha ne men vi har inte så bra platser, sitter på lektaren... så jag tror inte att vi syns i tv!
Nu ska jag gå och kolla så jag har med mig allt, och sedan åker vi! :D jag bloggar mer i morgon när vi kommer hem, om vi inte kommer hem sent.

seya ♥

Kommentarer
Postat av: Signe <33

ful bild men :/ det var verkligen jätte roligt i gbg ;D

2010-02-27 @ 12:47:45
URL: http://www.sainge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0