Vill ni veta vad jag har gjort!?

Hej!!
Nu är jag hemma igen! det har vart riktigt kul i gbg! :D
Vi började med att gå upp och se att det hade snöatotroligt mycket här hemma! så pappa fick bara ge sig ut och börja skotta. Sedan åkte vi iväg i snöovädret, men det blev bättre en liten bit utanför vara, då snöade det faktiskt ingenting! men när vi kom fram till göteborg så snöade det igen...
Vi åkte och lämnade kött till en butik, och efter det gick vi lite i 5:an huset. Då köpte jag ett nagellack (svart) och även remover pads! jätte smart, för det var lixom små påsar med klara pads och aciton på dom. Efter så träffade vi fam. Andersson på hotelet, så skulle vi checka in och då fick vi vänta hur länge som helst för att få nycklarna och så... men sedan fick vi dom, jag och Hilda sov i ett rum, det var mysigt (Y) vi gjorde iordning oss inför kvällen och gick ner och åt en buffé som bestog av tacos :) då träffade vi även Erik Linder som skulle uppträda i melodifestivalen senare på kvällen, så vi pratade lite med han och fick autografer :D
kl 19.00 gick vi till skandinavium och satte oss, vi trodde att vi inte skulle se så bra , men vi såg och hörde jätte bra! :D alla låtar var väldigt bra tyckte jag, och det var ju roligt eftersom vi var där och såg det live! ;)
Det var slut 21.30 då gick vi tillbaka till hotelet och snacksade lite, och sedan åkte vi upp till sky baren, värsta utsiktien men lite läskigt att kolla ner, eftersom det var den högsta våningen! ;O
vi blev även lite hungriga då så vi delade på en räkmacka, den var super god :D
Sedan blev det läggdags kl 1.00 ungefär. Gick upp 9.00 och käkade en riktigt god fukost!
På vägen hem blev det 5:an huste igen, men jag shoppade inte så mycket...

Och nu sitter jag här, har lagt ner en stund för att skriva ett bra inlägg! hehe... nu vet ni vad jag har gjort Lördag/Söndag!


Så här såg jag ut hela kvällen! (sorry för att bilden är på fel håll)

Lite information innan det skulle börja!

Jag och Hilda!

En ljusstav man fick, man skulle använda den till Darins uppträdande!

Jag och Signe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0