Heldag i vedumshallen! ;)

Helloj bloggen!
Idag så gick jag upp kl 08.00 och satte mig framför tv:n och kollade på starten av vasaloppet, åt även frukost, sedan duschade jag och gjorde mig i ordning. Kl 09.00 åkte vi till vedumshallen och kollade när Hilda spelade fotboll. Efter några timmars sittande i en hall på typ bara bänkar hade man rätt ont i rumpistumpen!! :/ Hilda och hennes lag blev iallafall 2:a :D
Och sedan var vi typ hemma kl 15.00 då åt vi typ mat för man hade ju inte ätit så mycket under dagen, och sedan kollade jag och Hilda på "One tree hill" typ värdens bästa filmer! och käkade godis vi hade kvar sen igår. Nu ska jag snart gå ut, och kl 20.30 blir det parlamentet!! haha XDXD

Tjing tjong! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0