Jakten på Julia vs Körslaget?

Hellojsan bloggen, idag har jag iallafall vaknat på rättsida! :D
drömmde att jag var med i top modell och att vi skulle byta hus och det låg i egypten, och det var världens finaste strand utanför hustet! åh vad jag önskar att det var sant, längtar bort från snön nu måste jag säga!! aja nu får jag sluta drömma.
Idag så ska vi åka in till Lidköping en sväng, behöver nytt puder och lite sånt. Sedan får vi väll se vad jag ska hitta på i eftermiddag.
Ikväll ska jag nog titta på "Jakten på Julia", det var lite svårt att välja mellan det eller körslaget, men jag menar körslaget har ju gått typ i 4 år nu eller nått, och man tröttnar ju på alla  program som dom sänder år efter år, det orkar man ju inte kolla på till slut? det är i allafall min  åsikt... ne nu ska jag inte sitta här och vara negativ till allt ;)
ska gå och göra i ordning mig det sista innan vi drar in till stan'.

Ha det så bra!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0