Party kväll!!!

Hej hej!
Nu är jag hemma från skolan och har satt mig med datorn i sängen!
Ikväll blir det disco!! är skit taggad tillsammans med tjejerna! ;) denna gången ska vi riktigt rocka loss ;) haha xd
Om en stund ska jag börja packa till volleybollen, för den är ju innan och sedan gör vi i ordning oss i ett omklädningsrum i cylindahallen.... :S men det brukar funka bra (Y)
Snart ska jag också gå och äta något, för jag äter typ inget fören kl 22.00 ikväll, fast jag har med mig en liten macka som jag tar när vi går till torsbo, men sen så äter jag typ inget fast jag kan ju köpa något i kiosken men det gör jag typ aldrig ;) haha jag får faktiskt skylla mig skälv! xd

Bloggar mer om discot i morgon!

Puss och kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0