Sunne resan (Y)

Hejsan bloggi!
Som ni redan visste var jag i sunne igår och därför han jag inte blogga någonting. Men det var iallafall jätte bra, inga skador hos mig, men Ida stukade sin hand lite... men som tur var var det typ i slutet men ändå! inte kul :S på vägen hem var jag jätte trött men somnade aldrig, och när jag kom hem så satt resten av min familj och kollade på sommaren med Göran och hade ätit pizza och satt nu och käkade godis, så jag tog mig en liten pizza bit (var inte jätte hungrig men) och kollade på slutat av filmen, efter det hade Hilda också hyrat en film till mig (17 again), så den kollade jag och Hilda på, den var jätte bra! :D och sedan så gick jag och la mig för jag var dö trött!!!

Idag så vaknade jag typ 09.00 och kunde självklart inte somna om!! så jag gick upp och duschade och åt frukost och kollade på sommaren men Göran för jag hade ju bara sett slutet igår, den var bra! ;) nu så har jag vart ute och gått med ally och ska nog satta på the sims en liten stund, sedan blir det nog bullbak!! :)


Här kommer lite bilder sen igår :D




Ida i bussen (spelar ett spel på Emmas ipod som alla ville ha hela tiden!!)


Joel med en klubba i munnen!

Värme stugan (blev en väldigt dålig bild för jag satt i bussen när jag tog den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0